Jij zit met een paar vragen.
Laten wij nou het antwoord hebben!

Inbegrepen in elk onderhoudspakket zitten de volgende items:

  • WordPress bijwerken
  • Plugins bijwerken
  • Thema bijwerken
  • Technische ondersteuning

Extra betaalde toevoegingen en opties (afhankelijk van het pakket)

  • Maandelijkse website back-up in de Cloud
  • Google Analytics account
  • Antivirus + Firewall
  • Malware scan
  • Up time monitoring

Belangrijk!
Ondanks de antivirus en malware oplossing die wij aanbieden, is dit geen garantie dat hackers niet alsnog binnen kunnen komen. Het blijft natuurlijk tuig 😉

Niet inbegrepen
Het schoonmaken van je website nadat hackers toegang hebben gekregen via een backdoor of misbruik hebben gemaakt van je wachtwoorden, is niet inbegrepen. Dit kost ons teveel tijd, omdat elk bestandje op de server moet worden nagelopen op geïnjecteerde code. Wij helpen je natuurlijk graag om de boel weer schoon te krijgen, dit wordt dan wel op uurtarief in rekening gebracht.

  • Onderhoudscontracten worden per maand gefactureerd en hebben een opzegtermijn van 1 maand.
  • Eskamedia is niet aansprakelijk voor de werking of fouten in de plugins van derden, betaald of gratis.
  • Betaalde plugins maken gebruik van een licentie, en voor de meeste plugins duurt deze licentie ongeveer 1 jaar. Zonder geldige licentie kun je wel nog gebruik maken van de plugin maar deze is dan niet meer te updaten. Plugins die niet geüpdatet zijn verliezen functionaliteit en vormen een beveiligingsrisico, het wordt daarom altijd aangeraden om een geldige licentie aan te schaffen. Deze kosten zijn voor eigen rekening.

Al onze onderhoudspakketten zijn bedoeld voor sites waarbij er alleen maar achterstallig onderhoud is aan de plugins. Voor de andere server en thema gerelateerde zaken en sites die problematisch zijn, brengen we eerst alles in kaart dat er moet gebeuren om met een frisse start te beginnen met het onderhoudspakket. Dit brengen we in rekening als meerwerk en wordt per uur gefactureerd.

De support uren die bij elk pakket zitten worden gebruikt voor het algemene onderhoud van je website. Ga je buiten deze uren bundel? Dan is dat meerwerk en wordt dit op uurtarief extra in rekening gebracht. Je kunt de support uren ook gebruiken voor bijvoorbeeld; inhoud plaatsen of andere vragen met betrekking tot de website. De uren in de ondersteuning kun je dus ook gebruiken voor kleine aanpassingen die gedaan moeten worden aan de website. Deze support uren zijn niet in te wisselen. Zie het meer als een stukje extra service on demand! Je kunt overgebleven uren niet meenemen naar de volgende maand.

Na betaling van alle openstaande facturen van jouw nieuwe website of webshop, ben je officieel de eigenaar, en niet eerder. Nadat de volledige betaling binnen is kun je er dus mee aan de slag om bijvoorbeeld wijzigingen door te voeren. Overleg dit altijd eerst even met ons. Wij staan aanpassingen aan de layout of plugins door derden namelijk niet toe omdat daarmee de stabiliteit van de website niet kan worden gegarandeerd.

Ja, je WordPress website is veilig met onze firewall en antivirus oplossing. Deze werkt wanneer jij slaapt en houd je WordPress website 24/7 in de gaten. Mocht er toch een keer een hacker doorkomen, dan grijpen we direct in en zorgen we dat je binnen no time weer online bent.

De gegevens die worden aanbevolen. Kies bij twijfel over het servertype voor IMAP

Gebruikersnaam: account@jouwdomeinnaam.nl
Wachtwoord: Het bijbehorende wachtwoord
Servertype: IMAP POP
Inkomende server: mail.jouwdomeinnaam.nl mail.jouwdomeinnaam.nl
SSL ingeschakeld: Ja Ja
Poort: 993 995
Uitgaande server: mail.jouwdomeinnaam.nl
SSL ingeschakeld: Ja
Poort: 587 (alternatief: 465)
Authenticatie: Ja

Alternatieve instellingen die gebruikt kunnen worden zijn als volgt:

Gebruikersnaam: account@jouwdomeinnaam.nl
Wachtwoord: Het bijbehorende wachtwoord
Inkomende server: mail.jouwdomeinnaam.nl
Servertype: IMAP SSL Ja Poort 993
Servertype: IMAP SSL Nee Poort 143
Servertype: POP3 SSL Ja Poort 995
Servertype: POP3 SSL Nee Poort 110
Uitgaande server: mail.jouwdomeinnaam.nl
Beveiliging: SSL Poort 465
Beveiliging: STARTTLS (TLS) Poort 587
Beveiliging: Plain (geen) Poort 25
Authenticatie: Ja

Het is ook mogelijk de uitgaande mailserver van je provider te gebruiken. De overige instellingen die bij deze mailserver horen kun je verkrijgen bij je provider.

Handmatig instellen

Hieronder wordt stap voor stap beschreven hoe je Apple Mail voor je iPad of iPhone in moet stellen om e-mail te ontvangen en te lezen. In deze handleiding wordt er uitgegaan van het e-mailadres ‘info@jouwdomeinnaam.nl’ welke je dient te vervangen door het e-mailadres dat is aangemaakt door eskamedia.

De hieronder getoonde schermafbeeldingen en beschreven procedures zijn gebaseerd op Apple Mail op iOS 7.1. Mogelijk wijken deze af in andere versies van iOS en van Apple Mail. Bovendien zijn de getoonde schermafbeeldingen gemaakt met Nederlandse versie van de software. De positie van de knoppen en opties in de Engelse versie is hetzelfde en spreken nagenoeg voor zich.

1. Ga naar ‘Instellingen’;

instellen_mail_iphone_ipad1

2. Klik vervolgens op ‘Email, contacten, agenda’s’ aan de linkerkant van het instellingen-menu. Op het scherm dat nu verschijnt, klik je op ‘Nieuwe Account’.

instellen_mail_iphone_ipad2

3. Er volgt nu een scherm welke je in staat stelt verschillende soorten e-mailaccounts in te stellen. Selecteer hier de optie ‘Anders’;

instellen_mail_iphone_ipad3

4. Klik vervolgens op ‘Voeg mailaccount toe’ en vul de volgende gegevens in:

  • Naam: jouw eigen naam. Deze komt bij de ontvanger van de e-mail in de ‘Van’-regel te staan.
  • Wachtwoord: het bijbehorende wachtwoord welke je hebt gekregen van ons.
  • Beschrijving: een beschrijving van dit e-mailaccount;

instellen_mail_iphone_ipad4

5. Klik na het invullen van de juiste gegevens op ‘Volgende’ rechtsboven;

instellen_mail_iphone_ipad5

6. Zorg dat in het scherm dat nu te zien is ‘IMAP‘ in blauw aangegeven is bovenaan. Een korte uitleg van wat het verschil is tussen POP en IMAP vind je onderaan op deze pagina;

instellen_mail_iphone_ipad6

7. Vul onder ‘Server inkomende post’ de volgende gegevens in:

  • Hostnaam: mail.antagonist.nl
  • Gebruikersnaam: info@jouwdomeinnaam.nl
  • Wachtwoord: het bijbehorende wachtwoord welke je hebt gekregen van ons.

8. De gegevens onder ‘Server uitgaande post’ dienen hetzelfde te zijn als bij de gegevens in stap 7. Vul dus wederom de volgende gegevens in:

  • Hostnaam: mail.antagonist.nl
  • Gebruikersnaam: info@jouwdomeinnaam.nl
  • Wachtwoord: het bijbehorende wachtwoord welke je hebt gekregen van ons.

instellen_mail_iphone_ipad7

9. Klik hierna op ‘Volgende’. Het e-mailaccount is nu juist ingesteld en klaar voor gebruik.

Als je e-mail op meerdere apparaten wilt ontvangen, dan dien je op alle andere apparaten te kiezen voor ‘IMAP‘ in plaats van ‘POP‘ als type server. Je kunt dan ook gebruik maken van webmail.

Staat je vraag er niet tussen?

Kein probleem, gelukkig is
een antwoord binnen handbereik.

Zin om een formulier in te vullen?

Wij zien jouw wel zitten. Zullen we samenwerken?